Dla lekarzy – zapraszamy do wspólpracy

Szanowni Państwo

Zapraszamy do współpracy wszystkich lekarzy stomatologów  w zakresie periodontologii i laseroterapii.

W naszym gabinecie wykonujemy zakres i etapy leczenia zlecone przez lekarza kierującego. Jeśli zdecydują się Państwo na współpracę z  naszym gabinetem prosimy o wskazanie na skierowaniach zakresu leczenia jakie Państwo nam zlecacie. Po zakończeniu wskazanego zabiegu w naszym gabinecie pacjent zostanie z powrotem skierowany do lekarza prowadzącego z pełnym opisem pzreprowadzonego leczenia.

Do naszego zespołu dołączyła dr n. med. Beata Petkowicz- kierownik Zakładu Medycyny Jamy Ustnej i Poradni Chorób błony Śluzowej Jamy Ustnej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, specjalista II stopnia chirurgii stomatologicznej, doświadczony klinicysta z zakresu chorób błony śluzowej jamy ustnej i chirurgii stomatologicznej.

Dr n. med  .Beata Petkowicz jest wykładowcą akademickim, uczestnikiem krajowych i zagranicznych konferencji i sympozjów, organizatorem warsztatów oraz kursów z zakresu zdrowia jamy ustnej, chirurgii stomatologicznej, chirurgii laserowej oraz zaawansowanej chirurgii periodontologicznej. Obszarem głównego zainteresowania doktor Petkowicz jest badanie powstawania przyczyn chorób błony śluzowej jamy ustnej, wczesna diagnostyka raka jamy ustnej oraz leczenie zmian przednowotworowych.

Rozpoczęliśmy także pracę z nowym, wysoce innowacyjnym urządzeniem, laserem diodowych Elexxion Claros. Obecnie jest najmocniejszym, dostępnym na rynku laserem diodowym, o szerokich możliwościach zastosowania. Umożliwia  przeprowadzenie zabiegów z bardzo dużą precyzją, poszerzenie obecnego zakresu usług o np.: zabiegi na tkankach miękkich, kształtowanie brzegu dziąsłowego, wycinanie zmian patologicznych, leczenie chorób przyzębia.

Pacjentom z chorobami jamy ustnej oraz złożonymi problemami medyczno-stomatologicznymi oferujemy diagnostykę oraz leczenie:

• powikłań związanych z rakiem jamy ustnej, po chemio- i radioterapii
  • czerwonych i białych zmian na błonie śluzowej jamy ustnej, zmian barwnikowych
  • raka jamy ustnej oraz monitorowania zmian przednowotworowych w obrębie głowy i szyi
  • zmian będących następstwem chorób układowych i dermatologicznych, pęcherzykowo-pęcherzowych i/lub  wrzodziejących
  • aftowego zapalenia jamy ustnej o przebiegu nawrotowym
  • torbieli, guzów oraz zmian kostnych występujących w okolicy jamy ustnej
  • nietypowego bólu okolic twarzy
  • zespołu pieczenia jamy ustnej(BMS)
  • objawów bólowych w mięsni w okolicach twarzoczaszki

Dzięki laserowi Elexxion Claros oferujemy Państwu pomoc w zakresie:

• plastyki przedsionka, dziąseł, podcięcia wędzidełek
  • usuwania zmian  np.: nadziąślaków, włókniaków
  • uwalniania szczękościsku
  • wygładzania blizn
  • leczenia zapaleń wokół implantów

W naszej ofercie pojawiły się także laserowa terapia chrapania, cytologia  oraz badanie histopatologiczne zmian.

Zapraszam do współpracy

dr n. med. Magdalena Klijer